Sammanfattning av helgen.

Tjabba.
Sitter och pluggar NO "Sex och samlevnad". Har prov på det imorgon.
Börjar faktiskt sitta ganska bra. Ikväll ska jag kanske vara med kompisar.
Om det blir så ska jag vara med Hampus och kanske Emma och Jonte.
I fredags firade vi Olivia. Vi åt tacos, fikade tårta och såg på film.
Det var roligt. Sen sov jag och Olivia hos Hampus. Vi va på gården i holmsund ett tag
sen for vi hem till Hampus och såg på film och tjockade chips, popcorn och cola.
Igår for vi hem vid halv 2 med Hampus mamma och sen stack jag hem och pluggade.
På kvällen åt jag och Hanna på pärlan. När vi gick ut från pärlan mötte vi Jonte och sen stack vi till Olivia.
Jag och Hanna skyndade oss in och dog. Vi stack ut och gick tillbaka till "barndomen" vi åkte pulka.
Det va fan kul.  Hampus kunde inte komma till Obbola för han hade ingen skjuts. Det va synd! :/
Men i alla fall sen åkte vi tillbaka till Olivia när det blev kallt och såg på film.
En kväll att minnas!
Nu ska jag fortsätta att plugga lite så att jag blir klar och får gå ut efter middagen.
Ha de bra! Puss :*
Älskar dej! (L)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Tack så mycket sötnos :)

2010-12-05 @ 18:33:37
URL: http://lovisasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0