Saknad är tungt att bära på..

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan, gjorde engelska och soprovet det gick bra på båda proven. I alla fall på engelskan.
Ikväll har jag varit med Hampus,Emma,Olivia,Hanna,Jocke och Linnea. Vi va ute och flummade.
Det va ju sista kvällen för mig med kompisarna på en hel månad. Kommer sakna alla som fan!
Imorgon blir det att åka till Thailand. Ska till skolan på morgonen i typ en timme och göra mitt matte prov som jag inte gjorde i onsdags. Sen ska jag säga hej då till alla och sen fara hem och kolla så att jag har med allt och sedan fara till flygplatsen.
Planet till Stockholm går 12:55. I Stockholm ska vi möta upp min syster och hennes familj. Dom ska ju också åka till Thailand. Så trevligt!
Det känns verkligen inte som att jag ska fara utomlands imorgon, helt overkligt!
Inte ens mamma känner någonting. Inte pappa heller för den delen.
Hampus och Hanna säger att dom kommer börja gråta när jag ska fara och det gör inte saken bättre.
Kommer kännas jobbigt att inte kunna träffa mina bästa kompisar på en månad.
Brukar ju nu för tiden vara med dom varje dag!
Bilden på Olivia har jag tagit av Hanna.
Älskar er så in i helvette, kommer fan inte kunna klara mig utan er! Ni betyder mer än allt för mig.
När ni är glada så är jag också glad. Önskar att ni kunde följa med i min resväska. Men det går ju tyvärr inte.
Som tur är det bara ett vi ses istället för ett hej då för vi träffas ju igen om en månad!
Ni gör min dag, så nu måste jag kämpa för att klara mig utan er.
Saknar er redan mina älsklingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0