Inte mycket kvar!

Hej hej..
Har inte haft så stor lust att vara social på bloggen de senaste dagarna. Pluggat och tänkt på annat liksom.
Nu är det inte länge kvar tills jag far till Thailand. Åker på fredag!
Har matte prov i morgon och på torsdag har jag soprov och engelska prov.
Jag har inte ens börjat packa. Kanske är dags att börja med det.
Tänker typ börja med det imorgon.
Jag hatar verkligen matte, har prov i Algebra och Ekvationer. Det är det svåraste som finns,
fattar fan ingenting. Det gör mig galen!
Snart är det i alla fall över. Orkar inte heller träna på det. Kommer gå åt helvette på provet men då får det väl göra det då..
Ska i alla fall fara till skolan ett tag på fredag så att jag kan säga hej då till alla.
Känns bäst så, planet till Stockholm går 12:55 på dagen och planet till Thailand går 18:45 samma dag!
Har inte börjat tänka så mycket på det så det känns inte verkligt.. Det kommer väl.
Idag har jag i alla fall varit i skolan. Har varit en ganska vanlig dag förutom en massa tjafs med kompisarna som jag egentligen inte var så himla inblandad i men blev tydligen det till slut. -.-'
Efter skolan var jag med Hampus och Olivia, vi stack till Ica och köpte godis. Sen for vi hem till Olivia och tjockade oss. Dagen har gått jävligt fort. Alla dagar har gått fort. Liksom vart tog november vägen?! ;o
Klippte mej i alla fall igår. Blev inte som på bilden för det blir nog ganska svårt att sätta upp det då.
Blev kortare, mer uppklippt, kortare snedlugg och tunnare. Skönt!
Nu ska jag i alla fall "plugga". Ha det bra. Skriver förhoppningsvis mer imorgon om jag hinner.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0