Find it, fuck it and forget IT!

Tjabba.

Har inte varit så duktig på att uppdatera. Man har lixom ingen lust att göra det när man är utomlands.
Igår va vi och snorklade. Eller inte jag och min syrra för vi gillar inte riktigt det.
Det har redan gått 11 dagar av resan. Alltså 16 dagar kvar av resan. Shit va tiden har gått fort.
Idag har vi varit på stranden och solat. Var riktigt skönt men nu har jag ju såklart bränt mej i ansiktet.
Har varit 32 grader i skuggan idag. Det kan jag säga att det är sjukt varmt. Är inomhus nu och jag håller ändå på att dö.

Vi är på Phi Phi Island nu och åker vidare till en ö som heter Koh Mok imorgon. Där är det tydligen ganska tomt. Inte så många turister och så. Det är inte en stor ö heller för den delen.
Där ska vi i alla fall fira jul. Ska sova där i 4 nätter sedan åker vi till Koh Lanta och är där i en vecka och efter det åker vi till Bangkok och shoppar jävel i 3 dagar sen åker vi hem.
Har inte direkt börjat längta hem men jag saknar kompisarna. Skulle va toppen om dom kunde komma hit! (A)
Mamma tycker att jag gör av med mycket pengar men det skiter jag i. Det är lixom mina pengar som jag gör vad jag vill till.

Min syrras kille Danne tyckte att jag skulle prova på parasailing och jag ville men jag vågar inte.
Sen började han och pappa dansa som små kycklingar på stranden och sa att jag var en chicken och thailändarna som hade hand om parasailingen började skratta. Det va pinsamt. Sen dess har dom retat men hela dagen..
Pappa vågade inte heller åka parasailing men han sa det inte utan han påstod att han inte hade någon lust eller orkade inte. Men jag kan lova att det såg fett kul ut!

Jag tror att jag strax måste gå och ta en dusch. Men väntar på att dom ska städa rummet så att vi får rena handdukar. Ska kolla lite på bloglovin sen går jag.
Ha de bra allihopa! Skriver mer en annan dag när jag har tid.

Puss (L)


Går tyvärr inte att ladda upp bilder på datorn. Men men.. får bli en annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0