Osocial på bloggen..?

Tjabba.

I tisdags började skolan. Trodde att det skulle va skitjobbigt att kliva upp på morgonen men det va inte så tungt som jag trodde. Har typ varit med Emma, Olivia, Hampus och Frida nästan varje dag. Vi har typ bara sett på film. Igår va jag i alla fall sjukt trött. Vi for till stugan efter att jag hade slutat skolan och det första jag gjorde va att lägga mej på soffan, sen somnade jag. :P Idag ska vi kanske fara på invigningen till Botniabanan. Fast det är inte riktigt säkert eftersom det regnar ute. Jag vill i alla fall inte fara.
I helgen är det stugsista så ikväll ska vi typ elda på stranden och grilla.
Det är det bästa med stugsista. :)
När jag är i stugan känner jag mej helt borta från verkligheten. Saknar redan alla kompisar.
Det finns typ ingenting att göra. För det är alldeles för kallt för att bada.
Men nu ska dra. Ha det bra.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0