Ny dator!!!

Tjabba,,
igår sov ju jag och Olivia hos Emma och sen va vi på stan idag. Jag köpte raklödder, hårspray, ett rött nagellack och hårsnoddar. Sen när jag kom hem så käkade jag midda. Juste min syrra är hos mej just nu så jag snackade med henne också. Som sagt jag har 3 stycken syrror så det är inte alltid samma syrra jag snackar om(viktig information) (A) men men.. sen käkade jag midda och sen åkte jag, pappa och min syrra till stan och kollade på en dator och sen köpte vi den.. thahah! är stolt :] efter det gjorde min syrra lösnaglar på mej, det är typ ba ngt vitt man sätter på nageln och limmar dit, fast det är finast om man har nagellack på. Just nu har jag nyligen sett klart en film som va asbra, den hetter "case 39" det va en rysare. Rekomenderar verkligen den!!
Pallar inte skriva mer nu men kan skriva mer imorron.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Julianselina

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-11-09 @ 08:55:50
URL: http://julianselina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0