Dålig uppdatering..

Tjabba!

Har inte haft så stor lust att blogga dom senaste dagarna för Olivia har kommit hem så jag och Emma har varit med henne. Ikväll åker Emma och Olivia på båtsemester. Dom är borta tills på fredag. På torsdagmorgon åker jag till Stockholm. Ska vara där till nästa tisdag. Ska fara på Gröna lund och vara med mina syrror. Ska fara helt själv så
det blir extra kul, fast jag kommer sakna alla kompisar.
I natt sov jag och Emma hos Olivia och igår på kvällen såg jag, Emma, Olivia och på film, vi hyrde The Wolfman fast den va inte så bra. Sen såg vi på Fredagen den 13:e. Den va asbra. Det finns tydligen en uppföljare av den filmen som heter "Motorsågsmassakern". Den verkar sjukt bra.
Kommer inte kunna vara så social på bloggen medans jag är i Stockholm fast ska försöka skriva något inlägg.
Nu ska jag börja packa lite. Ha det bra!

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag:)

2010-08-12 @ 13:55:15
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0